Ania Leśniewska jest licencjonowanym trenerem personalnym, fitness i crossfit, a prywatnie żoną i mamą!fot. Katarzyna Włoch

2019-04-12 10:32:18 Napędza mnie wyznaczanie sobie nowych celów, a tym samym rzucanie sobie wyzwań! Poznajcie Anię Leśniewską - trenerkę, mistrzynię, żonę i mamę

Dziś chciałam Ci przedstawić Anię, która jest obecnie moją trenerką. Chodzę na zajęcia, które prowadzi zarówno z fitnessu, jak i crossfitu. Aktualnie jest nie tylko moją inspiracją, ale także i batem. Żartuję! Ania jest przemiłą osobą i choć jest wymagająca nigdy na nikogo nie krzyczy. Z ręką na sercu! Do Ani na zajęcia można uczęszczać w Ciechanowie na hali Mazovia, a w internecie możecie ją znaleźć tu: Fitness Mazovia, jak i tu: Cross Trening Mazovia Ciechanów.

Ania z Rodziną
Ania Leśniewska przez 15 lat trenowała dwubój olimpijski. Do największych sukcesów sportowych zalicza brązowy medal na Mistrzostwach Europy Elite, wielokrotne Mistrzostwo Polski Elite oraz złoto na Akademickich Mistrzostwach Świata. Ponadto Ania jest licencjonowanym trenerem personalnym, fitness i crossfit, a prywatnie żoną i mamą.

Zuza: Co masz wspólnego ze sportem?

Ania: Sport to od zawsze całe moje życie. Przygodę ze sportem rozpoczęłam już w szkole podstawowej, gdzie należałam do szkolnej drużyny piłki nożnej. W wieku 14 lat zaczęłam chodzić na treningi z podnoszenia ciężarów i tak przez 15 lat trenowałam tą dyscyplinę sportową zawodowo. W życiu startowałam ponad 150 razy w zawodach podnoszenia ciężarów. Po zakończeniu kariery ukończyłam kursy trenera personalnego oraz uprawniające do prowadzenia zajęć grupowych fitness i cross trening. Kocham sport, więc nie mogło się to skończyć inaczej!

Jaką dyscyplinę sportową aktualnie uprawiasz, ile razy w tygodniu?

Aktualnie przygotowuję się do biegu z przeszkodami, popularnie zwanego Runmageddonem. Z całą grupą Cross Trening Mazovia Ciechanów, która uczęszcza na moje zajęcia wybieramy się na ten bieg do Trójmiasta 8 czerwca. Aby być naprawdę dobrze do niego przygotowana trenuję raz w tygodniu crossfit i od niedawna także biegam. Jednak moim głównym celem na nadchodzący bieg są moi podopieczni. Chcę, żeby cała moja grupa ukończyła bieg z jak najlepszym wynikiem oraz aby wszyscy dotarli na metę w jednym kawałku. Na tym będę się aktualnie skupiać. Natomiast planuję wraz z mężem w późniejszym czasie przygotować się do startu w Runmageddonie na poziomie Elite. Moje zainteresowanie tymi biegami nie trwa od dziś. Brałam już udział w Spartan Race, a także w Runmageddonie dwa razy. Lubię rywalizację, jest to dla mnie dobra forma do motywowania się. Na takich biegach można zarówno sprawdzić swoją sprawność, jak i powalczyć ze swoimi lękami i słabościami. Wymienione treningi także uzupełniam treningiem siłowym tj. pole dancem - do dwóch razy w tygodniu i jogą. Tą trenuję raz w tygodniu w ramach rozluźnienia i rozciągnięcia pospinanych po całym tygodniu mięśni. Także od 6 do 10 godzin w tygodniu prowadzę zajęcia fitness, na których w większości wykonuję cały trening z podopiecznymi. Tak, to dużo ruchu, ale uważam, że wszechstronny rozwój sportowy jest bardzo ważny dla prawidłowego i co najważniejsze zdrowego funkcjonowania człowieka. Dlatego też polecam każdemu wszystkie te formy aktywności!

Czy chodzisz do fizjoterapeuty, czy uważasz, że to w ogóle jest potrzebne?

Uważam, że każda osoba - (nie tylko aktywna sportowo) powinna systematycznie uczęszczać do fizjoterapeuty. Myślę, że raz w miesiącu osoba, która nie ma żadnych dolegliwości bólowych i tak obowiązkowo powinna zjawić się w gabinecie fizjoterapeuty w celu zapobiegania kontuzjom. Obecnie nie mam żadnych dolegliwości dlatego, że stosuję profilaktyczny automasaż z wykorzystaniem rollerów, piłeczek itd. Ale mam świadomość, że wizyt u fizjoterapeuty to nie zastąpi. Regeneracja jest tak samo ważna dla zdrowia, jak i sam trening dlatego wpisuję w swoim kalendarzu obowiązkowo wizytę u fizjoteraputy raz w miesiącu.

Co Cię motywuje do trenowania?

Trenuję właściwie od zawsze, może dlatego nie wyobrażam sobie dnia bez ruchu. Jeżeli chodzi o motywację, to napędza mnie wyznaczanie sobie nowych celów, a tym samym rzucanie sobie wyzwań. Jako trener cross treningu również muszę być bardzo sprawna, różnorodność tych ćwiczeń wymaga ode mnie podnoszenia sobie nieustannie poprzeczki. Również, po to żeby moje grupy mogły się rozwijać. Bardzo motywujące są postępy moich podopiecznych. To daje mi powera i mnie motywuje do wkładania w to wszystko jeszcze większej pracy i serca!

Jak często i co jadasz?

Jeżeli chodzi o dietę to staram się odżywiać zdrowo na tyle na, ile to możliwe. Wychodzę jednak z założenia, że wszystko jest dla ludzi tylko trzeba zachować umiar. Nie mam ściśle wyznaczonych godzin spożywania posiłków. Staram się jeść 3 posiłki dziennie, w odstępie mniej więcej 5 godzinnym. Są one na tyle duże, abym czuła się syta i miała siłę do trenowania.

Po co i dlaczego ćwiczysz?

Jestem trenerem, więc sport to mój zawód. Co za tym idzie muszę być w formie cały czas. Nie skupiam się na kształtowaniu sylwetki, a na rozwoju własnej sprawności poprzez naukę nowych ćwiczeń i osiąganiu w nich perfekcji. Obecnie fascynuję się gimnastyką i szlifuję stanie na rękach.

Co byś powiedział osobie, która nie trenuje, a chce zacząć i nie wie jak?

Dla osób, które chciałyby zacząć ćwiczyć, a jeszcze nie wiedzą, jak ani co - myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest wybranie się do trenera personalnego. Wówczas uzyska zarówno pomoc w ukierunkowaniu się na konkretną aktywność fizyczną, jak i nauczyłaby się od podstaw poprawnej i bezpiecznej techniki wykonywania ćwiczeń.



Tagi:
13 powodów 46 chromosomów agnieszka kaczmarska agnieszka maciąg agnieszka radwańska aktywność fizyczna all for body Alzhaimer amator anemia antybiotyki antybiotykoterapia aplikacja fitness aplikacja zdrowie aspartam ćwiczenia ćwiczenia w ciąży bakterie gnilne balans bańki chińskie bóle lędźwiowe barbara palvin basen BDMC bieganie blog ojciec body shape cardio fitness /tmt catering dietetyczny charytatywnie cholesterol ldl chore dziecko choroba autoimmunologiczna choroby serca chudnąć ciąża ciasta clks mazovia ciechanów cola zero cross lady fitness cross trening mazovia ciechanów crossfit cukier cukrzyca czego pragną kobiety dawid kubacki deska dieta dyskopatia dzień dobry tvn echinacea ekologia ekologia endokrynolog endomondo endorfiny ewa chodakowska ferrero filip chajzer fit fit lovers fitness fizjo activ fizjoterapeuta fleksitarianizm forma gen wytrzymałości genom gluten go active show google fit gotowe mieszanki do wypieków gotowe wypieki hashimoto hatha joga hipokamp hotel saltic infekcja dróg moczowych infekcje inicjatywa inspiracja irena wielocha jaja w proszku janusz dobosz jeanne daprano jeżówka purpurowa Joanna Jędrzejczyk joanna miechowska joga kamil stoch kasza kayla itsines ken robinson kinder kanapka kit pszczeli komórki vsel konferencja kontuzja kontuzje krem z filtrem kriokomora krioterapia kurkuma kurkumina kwas mlekowy laktoza loteria świadome rodzicielstwo światowa organizacja zdrowia maraton fitness martyna wojciechowska mięśnie brzucha miażdżyca miód michael phelps mikotoksyny mikroplastik ministerstwo zdrowia mistrz polski surfingu mistrz polski w snowboardzie mleko w proszku motywacja multisport nadwaga największe targi sportowe najwyższa izba kontroli nastoletnie samobójstwo natura naturalny antybiotyk netflix nfz niedoczynność tarczycy nietolerancje pokarmowe nowotwory nutella obciążenia odżywianie dzieci odporność oksysterole olej olej palmowy omega 3 osteoporoza otyłość pasteryzowane mleko piękna sylwetka picie wody pieczywo pieprz pierogi świąteczne plank plus size pracodawca zdrowia prawidłowy rozwój predyspozycje sportowe premium sport academy prezes polskiego stowarzyszenia surfingu probiotyki propolis przemoc przepisy przesilenie wiosenne psychika psychodietetyka qczaj równowaga psychiczna refleks relaks robert burneika rodzice rolowanie rozgrzewka runkeeper ryby rzecznik praw pacjenta rzeźbienie ciała sala zabaw sól sarkopenia schudnąć sen senior siostry adihd skuteczne odchudzanie służba zdrowia snowboard soja spacer sport, a ciąża sportowiec stefan hula stretching surfing sweat systematyczność szkolenie technika thermomix tkanka mięśniowa tłusty czwartek tłuszcze trans trener personalny trening treningi personalne triathlon tyroksyna układ nerwowy układ odpornościowy urazy urlop z dziećmi victorias secret vorwerk waga wahanie nastroju warzywa weganizm wegetarianizm who wiedza o zdrowiu windsurfing witamina A wypożyczalnia rowerów zapalenie pęcherza moczowego zasady zdrowego trybu życia zawał zdrowe nawyki żywieniowe zdrowe przepisy zdrowie zdrowie psychiczne zdrowy kręgosłup zdrowy nawyk zdrowy przepis na pączki złośliwy nowotwór skóry złote mleko zum